قیمت طراحی سایت - مروری بر - ساخت وب سایت

Wiki Article

ارایه سیستم مولتی کتگوری، مولتی برند، فیلدهای پارامتریک برای محصولات، تعریف انواع مشخصات برای محصولات، تعریف انواع روش های ارسال، خرید و پرداخت که همگی مدیریت راحت سایت را برای کارفرما در کنار بسیاری از امکانات و کاربری آسان را برای کاربر فراهم می آورد.

امروزه افزونه‌های بسیار زیادی برای وردپرس طراحی شده اند که ما در این بخش ضروری‌ترین و کاربردی‌ترین آنها را معرفی خواهیم کرد.

در آخرین قسمت و سطر فوتر سایت بهتر است حقوق مربوط به کپی رایت را متذکر شوید.

اما در صورت نیاز به سئو تخصصی باید با تیم بهینه سازی سایت کاسپید هماهنگی های لازم انجام شود.

توجه: توصیه ما این است در ابتدای کار که هنوز محتوایی در سایت خود قرار نداده‌اید و سایت در حال راه‌اندازی است، این گزینه را فعال کنید (تیک را بزنید) و دکمه ذخیره تغییرات را بزنید.

فروشگاه اینترنتی امکان خرید غیر حضوری را برای مشتریان و نیازمندان محصولات شما فراهم میکند و این میتواند بزرگترین و مهمترین ویژگی برای فروشگاه های اینترنتی باشد.

شرکت کاسپید تمامی پروژه های طراحی سایت فروشگاهی و طراحی فروشگاه اینترنتی خود را به صورت کاملاً اختصاصی و حرفه ای ، با بروزترین و جدیدترین امکانات مورد نیاز برای ساخت سایت فروشگاه اینترنتی طراحی میکند.

کاسپید با طراحی سایت فروشگاهی به صورت کاملا اختصاصی این امکان را به شما می دهد تا طیف وسیعی از مخاطبان را با هر دانشی در دنیای وب که به فروشگاه اینترنتی شما وارد می شوند را به خریدار تبدیل نمایید.

در دنیای دیجیتال امروزی، سایت، اولین جایی است که بین کسب‌وکارتان با مصرف‌کنندگان تعامل ایجاد می‌شود.

معرفی مدیران

به همین دلیل، سایت باید عملکرد درستی داشته باشد و کاربر را ترغیب کند بخش‌های مختلف را مطالعه کند تا بتوانید اعتماد کاربر را جلب نمایید.

آ جهان ترابر ماهان کیش ایر خانه و آشپزخانه پارمیدا تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات کاسپین (کاسپید) می باشد.

مخاطبان در سایت‌های تعاملی به دلیل ارتباط تقریبا دو طرفه‌ای که ایجاد شده و فضای ساده‌ای به وجود آمده، حس نزدیکی بیشتری با برند و کسب و کار پیدا می‌کنند.

رقابت در دنیای اینترنت روز به روز سخت‌تر می‌شود. نحوه رفتار کاربران در طول زمان تغییر پیدا می‌کند. گوگل هم متناسب با تغییر نیاز و رفتار...
اما پرتال هم مزایای خاص خود را دارد. اولین مساله این است که پرتال یک سایت ساز و فروشگاه ساز ایرانی است که با توجه به نیازهای فارسی زبانان نوشته شده است. بنابراین اگر قصد استفاده از قالب آماده را داشته باشید، در پرتال به قالب هایی سریع تر و بهتر دسترسی خواهید داشت.

مهندسان تیم ما،از آخرین شیوه های کدنویسی برای ساخت وب‌سایت شما اینجا را بررسی کنید استفاده می‌کنند. بنابراین از کیفیت کار ما مطمئن باشید.

برای مثال، یک کتاب آموزشی رایگان در سایت قرار دهید و برای دانلود آن ایمیل یا شماره تماسی از کاربر درخواست کنید.

آیا می‌دانید کامنت مارکتینگ چیست و چگونه بر سئوی سایت تأثیر می‌گذارد؟ این‌روزها از روش‌های متنوعی برای بهبود سئو و کسب جایگاه در...

بازاریابی دهان به دهان یکی از بهترین روش‌های بازاریابی است که در آن مشتریان وفادار و راضی برندهای مورد علاقه خود را به دوستان و آشنایان‌شان معرفی می‌کنند.

این در حالی است که هنگام ساختن سایت با پرتال، تا زمانی که سایت شما فعال باشد می‌توانید از خدمات پشتیبانی ما استفاده نمایید.

این امکان به شما اجازه ورود به رقابت قیمتی و افزایش فروش شما خواهد داد.

اطمینان داشته باشید هزینه ای که از سمت شما پرداخت می شود، صرف مزایای رقابتی خواهد شد که در آینده نزدیک، سودآوری شما منلع ر ا تضمین می نماید.

طی سال های اخیر و شرایط موجود در دنیا به دلیل بیماری کرونا، تجربه ثابت کرد، کسب و کارهایی که فروشگاه اینترنتی و فروش آنلاین ندارند محکوم به شکست هستند. همچنین اگر فعالیت کسب و کار شما بر روی پلتفرم های دیگر مثل تلگرام و اینستاگرام و .

استفاده از قالب‌های چندمنظوره وردپرس و خرید آن برای صاحبان وبسایت به‌صرفه است زیرا با خرید یک قالب می‌توانند سایت منبع طرح‌های مختلفی را برای یک...

شرکت طراحی سایت کاسپید ، یکی از بزرگترین شرکتهای فعال در زمینه طراحی فروشگاه اینترنتی و طراحی سایت فروشگاهی بصورت کاملا اختصاصی و حرفه ای در سطح کشور می باشد.

انتخاب ضروری‌ ترین افزونه‌ های مورد نیاز برای طراحی سایت وردپرسی

در این شیوه طراحی سایت، شما با نصب قالب مخصوص، می‌توانید در اینجا کمترین زمان ممکن، سایت خود را راه‌اندازی کنید.

فهرست‌های دربردارنده برگه‌های می‌باشد که شما قبلا ایجاد کرده‌اید تا کاربر بتواند به آنها دسترسی سریع‌تری داشته باشد. این بخش از سایت از نظر سئو اهمیت بالایی دارد و مهم‌ترین صفحات سایت از قبیل، دسته بندی محصولات، برگه‌هایی مانند برگه‌های درباره ما یا تماس باما در بخش فهرست قرار می‌گیرند.

Report this wiki page